Kingiideed lastele
Iga laps on omanäoline ja eriline ja õige kingituse leidmine võib olla vahel keeruline. Küll aga oleme pannud kokku nimekirja vahvate eriilmeliste mängudega, mille seast võiks lapsele sobiva leida.
„Outfoxed“
Laste suur lemmik „Outfoxed” viib põnevale seiklusele!
Proua Tainarulli auhinnatud pirukas on kadunud! Nüüd tuleb väikestel detektiividel koos tegutseda, koguda vihjeid ja kasutada nutikat asitõendikontrollijat, et rebasest süüdlane enne põgenemist tabada.
Outfoxed on ideaalne kingiidee lapsele, sest see on samaaegselt lõbus, arendav ja koostööpõhine. Iga mäng pakub uue süüdlase ja värske seikluse, nii et igav ei hakka kunagi.

„Magic Keys“
„Magic Keys” on maagiline koguperemäng, mis pakub rõõmu nii lastele kui täiskasvanutele. See lihtne ja kaunis mäng ühendab õnne, julguse ja nutikuse, sest õigete võtmete leidmine viib võiduni. Mängu värvikirevad ja unikaalsed komponendid teevad selle mängukogemuse eriliseks ning see sobib suurepäraselt kingituseks. „Magic Keys” on saanud tunnustust kui 2024. aasta parim lastemäng ning saavutas Brain Games’i-sisese lastemängude testis parima tulemuse, tuues igasse koju naeru, põnevust ja natuke maagiat.

„Zing-a-Zam“
Noored võlurid üle kogu maailma on tulnud osalema suurimal maagiavõistlusel - Võlurite turniiril. Kas oled valmis lahendama võlukunsti ülesandeid? Kaardimäng, mis on mõeldud pere pisematele, aga on tore ka täiskasvanutele. Sinu käes on kaardid, mida sa ise ei näe, see-eest näed sa teiste kaarte. Sinu ülesanne on maha käia kaart ning seejärel kasutada kaardil olevat loitsu - peegeldamisloits, tardumisloits, pimedusloits jne. Igal kaardil on oma loits ja ükskõik millise kaardi käimiseks valid, üllatuseks on see ikka, sest sa ju ei näe oma kaarte. Aga loitsud on võimsad ja võimaldavad sul teiselt kaarte näpata, oma kaarte piiluda, sundima teistel käike vahele jätma, punkte loovutada ja muid trikke korraldada. Pane oma võluvõimed valmis ja asu loitsuma!

„ICECOOL2“
Jõuludele omase talvise temaatikaga laste lemmikmänguks on „ICECOOL2“, mille mängumehaanika on väga unikaalne. Oma käigu ajal on sinu ülesandeks nipsutada oma pingviin sobivasse kohta edasi. Mäng jutustab pingviinide koolipäevast, mil kohe, kohe on saabumas kauaoodatud söögivahetund ja kõik pingviinid jooksevad kalu sööma. Üks pingviinidest on määratud aga korrapidajaks, kelle ülesandeks on põgenevad pingviinilapsed kinni püüda. Valvur saab iga kinnipeetud pahareti eest ühe lisakala. Kas suudad oma nipsuga oskuslikult pingviini edasi lüüa või hoopis jääd kõigile jalgu?
Kui aga omad juba „ICECOOL“ esimest osa, siis veel ägedam on kokku panna see „ICECOOL2“ osaga ning luua veelgi suurem mänguväli.

„Yummy Yummy Monster Tummy“
Näljased koletised tahavad, et sa neile süüa annaks! „Yummy Yummy Monster Tummy“ on peresõbralik koostöömäng, mis pakub põnevust ja rõõmu nii väiksematele kui ka suurematele. Mängu eesmärk on kaartidega koletisi toita. Nagu ikka, söövad üldiselt kollid kõike, aga neile ei meeldi vitamiinid. Kui inimese vaatenurgast rääkida, siis kollid söövad kõike, mis on ebatervislik ja tervisliku toidu peale teevad nad hapu näo. Mängu eesmärk on toita igale koletisele tema värvi esemeid või siis kaartide põhjal segada kokku õige värv. Mängu teeb eriliseks, see, et tuleb kasutada ka nutiseadet, kuhu tuleb äpp alla laadida. Mängu ajal on telefon laua keskel ning koletised ilmuvad äppi. Kaardi tagaküljel olevat QR-koodi tuleb näidata telefoni esikaamerasse ja nii saavadki kollid toidetud.

Otsid lastele arendavaid mänge? Soovid õppimise muuta mänguliseks? „SmartGames“ sari on selleks parim valik! Sari pakub erinevaid nuputamise ja nokitsemise soolomänge igale vanusele. „SmartGames“ on suurepärane võimalus mänguliseks õppimiseks. Nii lapsevanemad, õpetajad kui ka terapeudid on sellest vaimustuses.
Alustades kõige noorematele mõeldud sarjast, mis sobib juba aastastele, on „SmartMax“. Selles sarjas on värvilised ja turvalised magnetist konstruktsioonid. Konstruktsioonide jupid on suuremad kui 3cm, mistõttu pole ohtu, et laps neid alla võiks neelata. Samal ajal on need piisavalt väikesed, et oleksid parajad kätte võtmiseks. Lisaks tuleb mainida, et magnetid on tükkide sees kindlalt peidus. Isegi parima tahtmise juures ei õnnestu lapsel neid sealt kätte saada ega end seetõttu ohtu seada. Tükkidest on võimalik ehitada endale meelepäraseid ehitisi või kujukesi, mis pakuvad väikelapsele palju avastamist ja mängurõõmu.
„SmartGames IQ sarja“ mängud sobivad neile, kes armastavad nokitsemist. Mängud on kompaktses karbis koos reegliraamatuga, milles on ka lahenduste vastused. Ühest karbist jagub nuputamislõbu tundideks, kui mitte päevadeks, sest igas karbis on kokku 120 erinevat ülesannet. Esimesed on kergemad ja mida kaugemale jõuad, seda raskemaks läheb. Nuputamist jagub nii pere pisematele kui ka vanematele keerulisemaid ülesandeid lahendades.
Sarja kuuluvad ka „IQ mini“ pisikesed komplektid, mida saab taskusse pista ja iga hetk nuputama asuda, kus iganes soovid. Kõik võimalikud ülesanded ja ka lahendused on leitavad „IQ mini“ rakendusest. Pusi nii kaua kuni õnnestub!
Alates 5. eluaastast pakub põnevust lastele „GeoSmart“ magneetilised ehitised ja masinad. Lapsed saavad oma loovuse tööle panna ja ehitada omanäolise masina, millega ringi rännata.


„King of Tokyo: Algus“
Kehastu hiigelkoletiseks ja hävita kõik, mis ette jääb! Veereta 6 täringut ja vali tulemused, mida soovid kasutada. Ülejäänud täringuid saad veeretada uuesti kuni kaks korda. Täringutega saad koguda võidupunkte, rünnata teisi mängijaid, ravida ennast või koguda energiat jõukaartide ostmiseks, mis annavad uusi võimeid.
Strateegiline mängimine on oluline – vali õiged käigud, et saada Tokyo valitsejaks ja rünnata kõiki vastaseid korraga. Mäng lõpeb, kui keegi kogub 20 võidupunkti või jääb viimaseks ellujäänud koletiseks.

„Catch Sketch“
Joonista, arva ja naera!
Catch Sketch paneb su loovuse ja kiiruse proovile!
Joonista ette antud märksõnast pilt. Kiiremad joonistajad saavad oma kunstiteose esimesena arvajale näidata, õige vastuse korral teenivad punkte mõlemad!
Märksõna kiire ja täpne kujutamine on võidu võti!

„5 Towers“
Mängus 5 Towers ehitavad mängijad torne, püüdes koguda võimalikult palju punkte. Kõrgemad tornid toovad rohkem punkte! Igas voorus pannakse välja 5 kaarti, millele mängijad teevad panuseid, otsustades, mitu kaarti nad tahavad oma tornidele lisada.
Miks mitte võtta kõiki kaarte? Sest need võivad piirata mängu käigus tekkivaid võimalusi ja viia madalama punktisummani. Samas, võib-olla on see seda väärt, et teised neid kaarte ei saaks?

„Similo: Animals“ ja „Similo: Fables“
Jälgi vihjeid ja leia salategelane!
Koostöömäng, kus mängijad püüavad vihjete abil ühiselt tuvastada salajase kaardi. Üks mängija on vihjaja rollis ja ülejäänud on arvajad. Igas voorus annab vihjaja arvajatele ühe vihjekaardi, ja arvajad peavad eemaldama kindla arvu tegelaste või loomadega kaarte. Kui arvajad eemaldavad mängu käigus salajase kaardi, on kõik mängijad kohe kaotanud!
Similo on täiuslik neile, kellele meeldivad mängud „Mysterium“, „Dixit“ või „Ainult üks“. Lisaks saab Similo versioone omavahel kombineerida, et mänguelamus veelgi ägedamaks muuta.



Viimane kommentaar