Jäta vahele

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kui kiiresti saan tellimusele poodi järele tulla?
Kaup jõuab poodi tavaliselt 1-5 tööpäeva jooksul, kuid kindlasti oota ära meie kinnituskiri. Alati ei ole kõik mängud kohe kohapeal olemas ning nii säästad ennast asjatust käigust.

Kuidas saan kasutada enda kliendikaarti veebipoes?
Äge! Sa oled meie püsiklient! Selleks, et ka meie veebipoes püsiklientidele ettenähtud soodustust saada, sisesta sooduskoodi lahtrisse kood “püsiklient”. Kindlasti kasuta tellimuse vormistamisel sama e-maili aadressi, millega registreerisid ennast meie poes kliendiks. 
Kliendikaart kogub ka veebipoe ostudelt boonusraha (5% ostusummalt). Boonusraha saab kasutada poes kohapeal. Boonusraha ei aegu. 

Kuidas ma saan kasutada e-poes paber kinkekaarti? Sooduskoodi lahtrisse koodi sisestades see ei toimi.
Paberil olevat kinkekaarti ei saa sooduskoodi lahtrisse kahjuks tehnilistel põhjustel sisestada.
Kui soovid paber kinkekaardiga veebipoes tasuda, siis palun saada oma kinkekaardi kood ja väljastamise kuupäev meie veebipoe haldurile, kes vormistab kinkekaardi ka e-poes kehtivaks ning saadab Sulle vastu veebipoes kehtiva kinkekaardi koodi. Vabandame, et see protsess ei ole veel kõige kiirem ja mugavam!

E-poe klienditugi:
E-R kell 9-17, +372 5306 2116
epood@brain-games.com

Kui pikk on tellimuse tarneaeg?
DPD Pickup’i, Omniva ning Smartposti pakiautomaati jõuab pakk 1-5 tööpäeva jooksul,
DPD kulleriga 1-5 tööpäeva jooksul. Kuid me teeme alati kõik endast oleneva, et mäng jõuaks sinuni esimesel võimalusel.
Täpsem tarneinfo asub siin: https://www.brain-games.ee/pages/tarnetingimused

Ma ei leia toodet veebipoest, mida olen poes näinud.
Toode on kas meie laost otsa saanud või pole seda veebipoodi lisatud. Kirjuta meile täpsema info saamiseks.

Kus näen toote laoseisu erinevates poodides?
Poodide laoseisu on näha, kui klikid toote all olevale kirjale ‘’Saadavus kauplustes’’.

Ei leia mängu teie veebipoest, aga tahaksin seda Brain Gamesi kaudu tellida.
Kirjuta meile, mis mängu soovid tellida. Anname esimesel võimalusel teada, kas saame selle sulle tellida.

Toode on kahjustunud või on komponendid puudu.
Kui toode on kahjustunud või on midagi komponentidest puudu, võta meiega ühendust.

Mäng ei meeldinud mulle, kas saan selle välja vahetada?
Kui mängides tundus, et see mäng pole ikkagi sinu maitse, siis vahetame selle välja uue mängu vastu. Mäng peab sisaldama kõiki komponente ja olema hästi hoitud. Mängu saab vahetada kahe nädala jooksul. Rohkem lisainfot siin: https://www.brain-games.ee/pages/mang-ei-meeldinud-vahetame-valja