Kingiideed: seltskonnamängud
„Ainult üks“
See on kerge ja lõbus lauamäng igaühele, kes oskab juba kirjutada. Lauas võib korraga istuda mitu erinevat generatsiooni ja saada nalja selle üle kui erinevalt põlvkonnad sõnu võivad mõista. Näiteks kes on teie jaoks Baruto? Mina ja mu väiksem õde mõtlesime kohe Naruto anime peale, nimelt on Boruto tema poeg. Õnneks päästis isa päeva ja kirjutas enda tahvlile sumomaadleja, mis aitas emal välja mõelda, kellega tegu. Aga millist tüüpi mäng on üldse „Ainult üks“? Tegemist on kerge seltskonnamänguga, mille saab õpitud viie minutiga. Igaüks saab tahvli koos kustutatava markeriga. Valitakse alustav mängija, kes tõmbab kaardi, mis asetatakse tema ette. Seejärel peab arvaja ütlema numbri ühest viieni. Kõik vaatavad, mis tema valitud numbri juures kirjas on. Kui sõna selge, on aeg natuke ajusid ragistada ja panna kirja vihje, mis oleks piisavalt unikaalne. Kui kõik on vihje kirjutamisega hakkama saanud, on aeg võrrelda sõnu. Kõik peale arvaja vaatavad, mis on kirjutatud, ja kui mõni vihje on sama, peab selle eemaldama. Allesjäänud vihjete abil on nüüd arvajal vaja välja nuputada, mis sõnaga tegu on.


„Kluster“
Kui soovid midagi kiiret ja kaasahaaravat, siis „Kluster“ on just see!
Osavusmäng 1–4 mängijale, mis on ühtaegu uskumatult lõbus ja strateegiline. Mängu on kerge kaasa võtta ning reeglid seletatavad hetkega: iga mängija saab võrdselt magnetkive ja peab need nööriga piiritletud alale hoolikalt asetama. Võidab see, kes esimesena oma magnetitest lahti saab, kuid kui kivid mängija käigu ajal kokku tõmbuvad, peab ta need endale võtma.
Kluster on mäng, mis sobib kõigile! Lihtne õppida, kuid pakub piisavalt väljakutset ja iga voor hoiab pinget ja naeru üle laua.

„Codenames“
See on mõnus seltskonnamäng, kus osalised saavad proovida salaagentide rolli. Mäng toimub kahes tiimis, mis koosnevad tiimijuhist ja mängijatest. Tiimijuhid näevad erilist kaarti, millele on kujutatud, milliseid sõnu peavad nad enda tiimi liikmetele selgitama. Selgitamisel nimetatakse üks number, mis näitab, mitu sõna on vaja ära arvata. Peidus sõnad võetakse kokku ühe omadussõnaga. Olge ettevaatlikud! Kui arvad kogemata ära vastase sõna või tsiviilsõna, pole hullu. Kui aga satud musta sõna peale, on voor läbi ja sinu tiim kaotanud.


„Joking Hazard“
„Joking Hazard“ on täiskasvanutele mõeldud seltskonnamäng, mis ammutab inspiratsiooni legendaarsetest Cyanide & Happiness koomiksitest. Mängu käigus loote koos sõpradega kohutavaid, pööraseid ja piinlikult naljakaid koomikseid, keerates kaarte, mängides oma panused koomiksi puändiks ja laskes kohtunikul valida lemmiku. Kes kogub esimesena kolm punkti, on mängu võitja.
See mäng pole lastele – must huumor ja lõputud kombinatsioonid tagavad, et iga mängukord on unustamatu ja täis naeru.

„Mimic Octopus“
Kas sulle meeldiks vahest proovida näitleja rolli, siis on „Mimic Octopus“ selleks ideaalne mäng. Kõik mängijad saavad endale kaardi, millel on kirjeldatud iseloomu. Kui kõik on tutvunud enda rolliga, võite jätkata tavapärast vestlust, kuid püsige samal ajal enda rollis. Suure tõenäosusega on keegi sinu kaaslastest samasugune nagu sina. Kui tuvastad, et keegi ei aja kärbseid taga nagu sina, siis pead proovima sisse sulanduda, sest oled miimik-kaheksajalg. Kui tead, kes on sinuga samas rollis, või tead, kes on miimik-kaheksajalg, siis tõsta käsi üles ja anna sellest märku. Kui üle poolte mängijate on enda käe üles tõstnud, on aeg hääletada. See mäng on must have igasse seltskonda, kus oleks inimesi vaja rohkem omavahel suhtlema saada.


„Black Stories“
See on kergete reeglitega nuputamismäng, kus pead teada saama, kuidas sündmus juhtus. Ühel poolel on kirjas lühikirjeldus õnnetusest ja teisel pool täpne kirjeldus, mis tegelikult juhtus. Kergete “kas” küsimustega on nüüd vaja teada saada, millal, miks, kuidas ja kus õnnetus juhtus. Mäng on lihtne ja ei vaja ka palju ruumi, seega on seda mõnus mängida näiteks veini ja juustu kõrvale.


„Saboteur“ sari
Oled sa kunagi käinud otsimas kulda või proovinud välja saada maa-alustest käikudest? „Saboteur“ mängus on sul see võimalus! Mängijad saavad endale rolli, millest mõned on head, osad aga töötavad teiste vastu. Kui sina oled juhuslikult saboteerija, pead sa teisi teelt kõrvale juhtima. Kusjuures, ei tohi enda rolli reeta. „Saboteur“ on kerge, lõbus ja huvitav seltskonnamäng. Erinevad versioonid annavad suurema võimaluse leida enda lemmik. Olgu see siis klassikaline „Saboteur“ või uusim „Saboteur: The Dark Cave“.

„Smart10“
Tempokas mälumäng, kus erinevad küsimused pakuvad põnevust ja annavad võimaluse vastata või passida. Kui tead vastust, saad punkti – kui mitte, võid kaotada kõik selles voorus teenitud punktid. Passimine võib olla turvalisem, aga risk võib tuua suurema võidu! Ideaalne seltskonnamäng nii sõprade kui perega, kus jagub naeru ja pinget igasse vooru.
Tänu kompaktsele karbile on mängu lihtne kõikjale kaasa võtta.

„Spicy“
Vürtsikas bluffimismäng kõigile!
Iga mängukäigu ajal asetab üks mängija kaardi pildiga allapoole ja teatab selle väidetava numbri ning vürtsi. Siin tuleb aga tähelepanelik olla – mängija võib vabalt bluffida nii numbri kui vürtsi osas.
Kui kahtlustad, et tegemist on pettusega, võid alati kaarti vaidlustada! Vaidlustuse võitja saab kõik seni mängitud kaardid endale väärtuslike punktidena. Kui aga mängija otsustab kaarti mitte käia, võib ta hoopis öelda “passin” ja tõmmata uue kaardi pakist.
Mängu võidab mängija, kel on mängu lõpus kõige rohkem punkte.

„Skull“
Käi, paku, blufi!
„Skull“ on põnev bluffimis- ja deduktsioonimäng, kus saad oma sõpru ja pere üle kavaldada!
Sinu ülesanne on kas panna oma ketas mängu või alustada pakkumisvooru. Õnnel pole selles mängus suurt rolli, sest toimuv on kõigile nähtav – või kas ikka on? Kas viimane käik oli bluff või kaasmängijad soovivad, et peaksid seda blufiks?

„QuizWiz“
Pane oma teadmised proovile!
Mängijate koostööl põhinev viktoriinimäng, kus teadmistejanulised ja reisihimulised ja saavad panna oma teadmised proovile. Sinu ülesanne? Paigutada riigikaardid nende kohta käivate tõeste väitekaartide peale!

„Catch Sketch“
Joonista, arva ja naera!
Catch Sketch paneb su loovuse ja kiiruse proovile!
Joonista ette antud märksõnast pilt. Kiiremad joonistajad saavad oma kunstiteose esimesena arvajale näidata, õige vastuse korral teenivad punkte mõlemad!
Märksõna kiire ja täpne kujutamine on võidu võti!


Viimane kommentaar