Parema teenuse pakkumiseks kasutab meie veebileht küpsiseid (cookies). Veebilehte kasutades või vajutades OK, nõustud meie privaatsuspoliitikaga.
Loe lähemalt
Backgammon on lühike ning põnev mäng kahele. Reeglid on lihtsad ning ei nõua pikka ettevalmistust. Suurus 475 x 255 x 75 mm. Kaal 2,3 kg. Materjal: keskmise tihedusega puidkiudplaat.
Põnev kaheinimesemäng, mille eesmärgiks on hõivata enda nuppudega võimalikult suur osa mängulauast ning võtta endale võimalikult palju vastase nuppe. Suurus: 305 x 290 x 25 mm. Materjal: pöök. Nupud plastmassist.
Põnev kaheinimesemäng, mille eesmärgiks on hõivata enda nuppudega võimalikult suur osa mängulauast ning võtta endale võimalikult palju vastase nuppe. Suurus: 455 x 424 x 10 mm. Kaal: 3,65 kg. Materjal: keskmise tihedusega puidkiudplaat.
Hiina kabe on klassikaline lauamäng. Eesmärgiks on olla esimene mängija, kes paigutab oma 10 nuppu vastasolevasse kolmnurka, hüpates üle teistest nuppudest.
Hiina kabe on klassikaline lauamäng. Eesmärgiks on olla esimene mängija, kes paigutab oma 10 nuppu vastasolevasse kolmnurka, hüpates üle teistest nuppudest.
Klassikaline kabe ja Veski. "Veski" on mäng, kus iIgal mängijal on üheksa mängunuppu või "meest", mis liiguvad laual oleva 24 punkti vahel. Mängu eesmärk on jätta vastasmängijale vähem kui kolm nuppu, või nagu kabes – tekitada olukord, kus vastane ühtegi reeglitekohast liigutust enam teha ei saa.
Lõbus ja kiire mäng, mille eesmärk on koguda enda "majadesse" rohkem kuule, kui vastane. Suurus: 557 x 149 x 21 mm. Materjal: eebenipuu väljanägemisega keskmise tihedusega puidkiudplaat.
"Kuus ühes mängukomplekt" sisaldab 6 erinevat lauamängu. Need on: Male, Kabe, Backgammon, Pick-Up-Sticks, Domino ja mängukaardid. Kaasas on puidust karp, kuhu kõik need mängud sisse ära mahuvad.
Klassikaline kaheinimesemäng, mille eesmärk on paigutada lauale rohkem enda värvi nuppe, kui vastane. Suurus: 138 x 138 x 30 mm. Materjal: samena puit.
Lauamäng Othello on kahele mängijale mõeldud strateegiline väljakutse. Püüa vastase nupud enda omaega kinni, kuid võtke arvesse, et vastane proovib sama teha. Nupud muudavad külgi (värve) mängu jooksul kümneid kordi. Võitja on see, kellel on mängu lõpuks kõige rohkem nuppe.