Parema teenuse pakkumiseks kasutab meie veebileht küpsiseid (cookies). Veebilehte kasutades või vajutades OK, nõustud meie privaatsuspoliitikaga.
Loe lähemalt
Põnev kaheinimesemäng, mille eesmärgiks on hõivata enda nuppudega võimalikult suur osa mängulauast ning võtta endale võimalikult palju vastase nuppe. Suurus: 305 x 290 x 25 mm. Materjal: pöök. Nupud plastmassist.
Põnev kaheinimesemäng, mille eesmärgiks on hõivata enda nuppudega võimalikult suur osa mängulauast ning võtta endale võimalikult palju vastase nuppe. Suurus: 455 x 424 x 10 mm. Kaal: 3,65 kg. Materjal: keskmise tihedusega puidkiudplaat.
Hiina kabe on klassikaline lauamäng. Eesmärgiks on olla esimene mängija, kes paigutab oma 10 nuppu vastasolevasse kolmnurka, hüpates üle teistest nuppudest.
Klassikaline kaheinimesemäng, mille eesmärk on paigutada lauale rohkem enda värvi nuppe, kui vastane. Suurus: 138 x 138 x 30 mm. Materjal: samena puit.
Nuputamismäng ühele mängijale. Mäng sisaldab 32 puidust nuppu ja puidust mängulauda metallkarbis. Asetage nupud plaadil olevatesse aukudesse. Plaadi keskel olev auk jääb tühjaks. Seejärel hakake hüppama. Iga nupp võib hüpata üle naaber nupu, kui selle taga on olemas tühi auk. Horisontaalsed ja vertikaalsed hüpped on lubatud, kuid mitte diagonaalis. Nupp, millest üle hüpati, eemaldatakse laualt. Mäng jätkub seni, kuni enam hüppeid teha ei saa. Kõik lauale alles jäänud nupud loetakse kaotatud punktideks. Proovige mäng lõpetada ainult ühe nupuga.
Abstraktne ja moderne klassikaline mäng kahele mängijale - Squadro. Alustamiseks liigutage neli oma viiest nupust üle laua ja tagasi. Ole ettevaatlik; vastase blokeerimine ei saa mitte ainult saata teie nuppu tagasi sellele küljele, kus käik algas, vaid see võib anda ka vastasele boonusliigutuse!
Peremäng "Ludo" ehk "Reis ümber maailma" on aegumatu klassika tervele perele. Katsu oma 4 nuppu enne koju juhtida, kui keegi vastasmängijatest need starti tagasi jõuab saata.
Tuttav lauamäng, kus võitja on see, kes esimesena jõuab finišisse. Kui veab, aitavad redelid lihtsamalt edasi liikuda, kui aga õnn selja keerab, teevad ussid mängu lõpetamise järjest raskemaks.