Magnet reisimängud
Veealune seiklus! Aseta 4 pusletükki nii mängulauale, et nähtavale jääks ainult ülesandes näidatud pildid. Mäng sisaldab 48 erineva raskusetasemega ülesannet.
Selles mängus on 3 pardiperet: sinises peres on 5 liiget, punases 4 ja rohelises 3.
Kas sa oskad pardid lauale nii asetada, et pardipojad järgnevad oma emale. 48 erineva raskusastmega ülesannet.
Sobib reisimänguks!
Härra Rebane, Härra Mäger ja perekond küülikud otsivad kõik endale uut kodu. Aga kui nii paljud metsaloomad soovivad elada maa-all, siis neil on sinu abi vaja, et kõik ka ära mahuks. Mäng sisaldab 48 erineva raskustasemega ülesannet.
Kompaktne nuputamismäng 7 magnetilise pusle tükiga ja 48 ülesandega. Arendab keskendumisvõimet, probleemide lahendamist ja loogilist mõtlemist.
Roni mööda redeleid ning leia üles kuld! Kas sa oskad päkapkku kullani aidata? Aseta redeliga pusletükid lauale nii, et päkapikk saaks üles-alla liikudes kullani jõuda. Mäng sisaldab 48 erineva raskustasemega ülesannet.
Kas suudad kõik pusletükid paigutada nii, et hiired saavad juustutüki aukudest välja piiluda?
Mängus on 48 erineva raskusega ülesannet. Tükkidel on küljes magnet, sobib väga hästi reisile kaasa võtmiseks.
Leia kõikide putukate peidukohad!
Kasuta oma mõistust, et avastada kiirete putukate peidupaigad!
Aseta kõik 4 pusle tükki mängulauale nii, et ainult ülesande kujutised on nähtavad. Unikaalne loogika mäng 48 erineva ülesandega kõigile vanusegruppidele, kergest ekstreemselt raskeni. Juhised on lisatud kaasa.
Aitab arendada loogilist mõtlemist, strateegilist mõtlemist ja visuaalset/ruumilist mõtlemist.
Leia tee läbi metsa, et lahendada suur mõistatus!
Kõik loomad peavad leidma oma koha laeval - liigipaarid kõrvuti, üksteise juures. Paiguta laevale 10 looma nii, et kõik loomad mahuvad paati ära ning loomapaarid oleks üksteise kõrval. Mäng sisaldab 48 erineva raskustasemega ülesannet.
Vahva nuputamismäng lastele.
Selles värvilises mängus tuleb panna ajud ragisema ja pingviinid õigesti ritta! Iga järgmine ülesanne on natuke raskem kui eelmine.
Kompaktne nuputamismäng 5 magnetilise pusle tükiga ja 48 ülesandega. Arendab planeerimisoskust, probleemide lahendamist ja ruumipaigutust.
Lahenda ettenäidatud ülesanded seitset kolmnurka omavahel kombineerides. 24 ülesannet, 7 magnetiga lehekülgedele kinnituvat kolmnurka.