Korduma kippuvad küsimused

ÜLDINE

Kui kiiresti saan tellimusele poodi järele tulla?
Kaup jõuab poodi tavaliselt 3 tööpäeva jooksul, kuid kindlasti oota ära meie kinnituskiri. Alati ei ole kõik mängud kohe kohapeal olemas ning nii säästad ennast asjatust käigust.

Kuidas saan kasutada enda kliendikaarti veebipoes?

Äge! Sa oled meie püsiklient! Selleks, et ka meie veebipoes püsiklientidele ettenähtud soodustust saada, sisesta sooduskoodi lahtrisse kood “püsiklient”. Kindlasti kasuta tellimuse vormistamisel sama e-maili aadressi, millega registreerisid ennast meie poes kliendiks. Kui sa pole kindel millise meiliaadressiga ennast püsikliendiks registreerisid, siis lisa märkuste lahtrisse enda klubikaardi number.

Kliendikaart kogub ka veebipoe ostudelt boonusraha (5% ostusummalt). Boonusraha saab kasutada poes kohapeal. Boonusraha ei aegu. 

Kuidas sorteerida mänge keele järgi?
Hetkel selline sorteerimisviis pole võimalik, kuid töötame selle kallal. Enamus Brain Gamesi enda kirjastatud mänge on kas keelevabad või nii eesti- ja venekeelsete reeglitega. Täpsema info saamiseks võta meiega ühendust!

Kui pikk on tellimuse tarneaeg?
DPD Pickup’i, Omniva ning Itella SmartPOST’i pakiautomaati jõuab pakk 3 tööpäeva jooksul,
DPD kulleriga 3 tööpäeva jooksul. Kuid me teeme alati kõik endast oleneva, et mäng jõuaks sinuni esimesel võimalusel.
Täpsem tarneinfo asub siin: https://www.brain-games.ee/p/tarnetingimused

Ma ei leia toodet veebipoest, mida olen poes näinud.
Toode on kas meie laost otsa saanud või pole seda veebipoodi lisatud. Kirjuta meile täpsema info saamiseks.

Kus näen toote laoseisu erinevates poodides?
Poodide laoseisu on näha, kui klikid tootekirjelduse all olevale kirjale ‘’Kuva laoseisud’’.

Kas ingliskeelsetele mängudele pakute eestikeelseid reegleid?
Oleneb mängust. Enamikel lastemängudel on eestikeelsed reeglid olemas, keerulisematel strateegiamängudel mitte. Täpsema info saamiseks võta meiega ühendust.

Ei leia mängu teie veebipoest, aga tahaksin seda Brain Gamesi kaudu tellida.
Kirjuta meile, mis mängu soovid tellida. Anname esimesel võimalusel teada, kas saame selle sulle tellida.

Toode on kahjustunud või on komponendid puudu.
Kui toode on kahjustunud või on midagi komponentidest puudu, võta meiega ühendust.

Mäng ei meeldinud mulle, kas saan selle välja vahetada?
Kui mängides tundus, et see mäng pole ikkagi sinu maitse, siis vahetame selle välja uue mängu vastu.  Mäng peab sisaldama kõiki komponente ja olema hästi hoitud. Mängu saab vahetada kahe nädala jooksul. Rohkem lisainfot siin: https://www.brain-games.ee/et/p/mang-ei-meeldinud-vahetame-valja

Mängi. Mõtle. Naudi.